اتصال سریع و پایدار وی‌ پی ان Ehi home vpn


اتصال سریع و پایدار وی‌ پی ان Ehi home vpn

دورزدن تحریم بافیلتر شکن Ehi home vpn

فیلتر شکن Ehi home vpn یک اتصال VPNایمن  و قابل اعتماد برای دور زدن محدودیت های شبکه، رفع انسداد هر برنامه و وب سایتی را برای شما به راحتی فراهم می کند. همچنین شما بدون محدودیت زمانی و حجمی می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید و آزادانه به منابع فیلترشده و اپلیکیشن‌ های مسدود شده دسترسی داشته باشید.

رمز گذاری از اینترنت شما

Ehi home vpn ترافیک اینترنتی شما رارمزگذاری می کند، به این معنی که حتی اگر اطلاعات شمارهگیری شود، فعالیت شما قابل مشاهده نیست. پس این برنامه کاملا اطلاعات شما را محرمانه نگه می دارد و شما با خیال راحت می‌توانید از سایت های مورد نظرتان دیدن کنید .

ناشناس ماندن در برنامه Ehi home vpn

به شما امکان می دهد به صورت ناشناس وب گردی کنید بدون اینکه نگران ردیابی شدن توسط ISP خود یا هر شخص دیگری باشید زیرا IP واقعی شما پنهان می شود و در عوض یک مکان دیگر نمایش داده می شود . همچنین این اپلیکیشن تمام داده های شما را محافظت می کند و نمی گذارد اطلاعات شما به دست کسی بیفتد .

آیا فیلترشکن Ehi home vpn کاملا هویت شمارو مخفی میکند ؟

فیلترشکن ها به صورت کامل شمارو ناشناس نمیکنند اما تا حد زیادی از افشای اطلاعات شما جلو گیری میکنند فیلترشکن ها معمولا با استفاده از ساخت تونل میتوانند دیتای شمارو رمزگذاری کنند و از دسترسی هکرها به دیتای شما تا حد زیادی جلوگیری کنند

فیلترشکن رایگان Ehi home vpn

فیلترشکن های رایگان مزیت های خوبی از جمله خود رایگان بودن دارند اما معمولا این فیلترشکن ها به دلیل تعداد کم سرور و مشتری های بسیار زیاد شاید نتونند پینگ خوب در گیم یا سرعت اینترنت بالایی در اختیار شما بذارند البته این امر در فیلترشکن های مختلف متفاوت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *