دورزدن تحریم بافیلتر شکن S Net pro vpn


دورزدن تحریم بافیلتر شکن S Net pro vpn

دانلودفیلتر شکن S Net pro vpn برای ایرانسل

فیلتر شکن S Net pro vpn به مخاطبان خود این اجازه را می دهد تا به راحتی به سایت هایی که مد نظرشان است اما مسدود شده دسترسی پیدا کنند و از امکانات آن سایت بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کنند.هیچ محدودیتی برای استفاده از این فیلتر شکن وجود ندارد . یعنی می توانید در هر زمان و هرجایی که باشید بدون محدودیت برای پهنای باند از آن بهره کامل را ببرید.

سرعت بالای فیلتر شکن S Net pro vpn

این وی پی ان به علت سرور های متعدد و با کیفیتی که دارد از سرعت بسیار بالایی برخوردار میباشد. بنابراین شما با استفاده از این برنامه و سرعت بالای آن میتوانید با بالاترین کیفیت به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و بدون سانسور بپردازید. همچنین به واسطه ی همین سرعت بالا به یکی از فیلتر شکن های محبوب برای گیمر ها تبدیل شده است. چرا که با افزایش سرعت اتصال آن ها و کاهش پینگشان تجربه یک گیم پلی بینظیر برای آن ها به وجود می آورد.

رمزگذاری درجه نظامی با فیلتر شکن S Net pro vpn

علاوه بر موارد گفته شده این فیلتر شکن دارای تونل های رمزگذاری شده است که اطلاعات شما را ایمن می کند و نمی گذرد کسی به آنها دسترسی پیدا کند. به صورتی که با رمزگذاری های درجه نظامی که دارد امکان مرور نامحدود و ناشناس در سراسر جهان را به شما می دهد. علاوه بر آن موقعیت مکانی شما به هیچ عنوان برای افراد ناشناس مشخص نمی شود. تا شما بتوانید و هر سایت و برنامه‌ای که می خواهید دسترسی پیدا کنید. در عین حال می توانید به راحتی از تمام داده‌های شخصی خود محافظت کنید. این برنامه هنگام ورود و ثبت نام از شما اطلاعات ورود نمیخواهد بنابراین بدون نیاز به ثبت نام کردن می توانید از برنامه و سرورهاش استفاده کنید. در نتیجه این برنامه هیچ اطلاعاتی از شما نخواهد داشت.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *